Informatie
Welkom bij de klantenservice van TreNdy. We staan klaar om je te helpen met al je vragen. Op deze pagina vind je informatie over onze algemene voorwaarden, veelgestelde vragen en ons retourbeleid. Zo hopen we je zo snel en efficiƫnt mogelijk van dienst te zijn.
Veelgestelde vragen
Hieronder vind je antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via info@trendytn.nl
Wat is het retourbeleid?
Je kunt artikelen binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Bekijk ons volledige retourbeleid hier voor meer informatie.
Nog geen bevestigingsmail ontvangen, klopt dat?
Je ontvangt een bevestigingsmail via het door jou opgegeven e-mailadres zodra je een bestelling hebt geplaatst. Het kan zijn dat je een onjuist e-mailadres hebt opgegeven of dat de bevestigingsmail in je spam terecht is gekomen. Als je de e-mail nog steeds niet kunt vinden, neem dan gerust contact met ons op.
Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?
Je kunt ons bereiken via ons contactformulier hieronder of stuur een mail naar: info@trendytn.nl We zijn bereikbaar op werkdagen van 9:00 tot 17:00, met uitzondering van feestdagen. We doen altijd ons best om jullie zo snel mogelijk te helpen met alle berichten en vragen!
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt verzonden?
We streven ernaar om je bestelling binnen 1-2 werkdagen te verzenden. De exacte levertijd is afhankelijk van de bezorgdienst.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn afhankelijk van het bestelbedrag en de bestemming.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Na verzending ontvang je een track & trace code waarmee je de status van je bestelling kunt volgen.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Je kunt je bestelling annuleren zolang deze nog niet is verzonden. Neem zo snel mogelijk contact met ons op.
Het afleveradres nog aanpassen na het plaatsen van mijn bestelling, kan dat?
Als je het afleveradres wilt wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Zolang je pakket nog niet is ingepakt, kunnen we het afleveradres nog aanpassen. Is je pakket al ingepakt, dan is een wijziging helaas niet meer mogelijk.
Welke betaalmethoden zijn er beschikbaar?
Je kunt betalen met iDeal, Creditcard en Klarna.
Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
Neem contact met ons op via ons contactformulier hieronder of stuur ons een mail naar; info@trendytn.nl met een duidelijke omschrijving van je klacht. We zullen ons best doen om je zo snel mogelijk te helpen.
Tiktok Claim
Items die in de TikTok Claim gekocht worden mogen niet geretourneerd worden.
Neem contact met ons op
Locatie
Aventurijn 806
3316LB Dordrecht